Talep/Bildirim/İstek Merkezine Hoş Geldiniz

Bu yazılım YBS Yazılım tarafından desteklenmektedir. Bu Yazılımla aşağıdaki amaçlar hedeflenmiştir.
  • Risk ve Fırsat Bildirimlerinin Daha Kolay Yapılarak Kayıt Altına Alınması
  • Değişiklik Yönetim Süreci için Bildirimlerin Yapılması
  • Düzeltici Faaliyet Bildirimlerinin Yapılması
  • Müşteri Şikayetlerinin Bildirilmesi ve Çözülmesinin Kayıt Altına Alınması
  • ISO 27001 Olay İhlal Bildirimlerinin Alınması
  • İşten Ayrılan Personelin İlgili Birime Bildirilmesi ve İş Kesme Sürecinin Kontrollü Yapılması
  • Kuruluşun Diğer Süreçlerinde Müşteriye Daha Kolay Destek Verilmesi.

Bu Yazılım Aşağıdaki İşlemleri Yapabilmektedir.
  • Talep Açılan Her Konu için ilgili birime otomatik mail atar. Örn. Risk ve Fırsat Bildiriminde Entegre Yönetim Sistemi Ekibine Bildirimde bulunurken, Müşteri Şikayetleri bildirimini Müşteri Temsilcisi Birimine Yapar. Sınırsız Tanımlama Yapabilirsiniz.
  • Açılan Talepler için SLA süresi (Örn:12 Saat İçerisinde Çözüm) belirleyebilirsini ve bu süre içerisinde çözülemeyen talepler için üst yönetime ve ekip sorumlularına otomatik mail gönderir.
  • Kurumsal Bilginin Tutulmasını sağlar ve dilerseniz Çözüm Veritabanı/Sık Sorulan Sorular vb kütüphaneler oluşturur.
  • Açılan talepler için aksiyon tanımlayabilir ve konuyla ilgili aksiyonları bu yazılmda yapabilirsiniz.
  • Sınırsız Kullanıcı ve Sınırsız Müşteri Destek Kullanıcı Adı Açabilirsiniz.
  • Taleplerde ek(dosya-Resim vb) tüm ekleri yükleyebilirsiniz. ayrıca talebe istinaden yazılan cevapları ve ekleri otomatik olarak ilgili kişiye mail ile gönderir.
  • Dilerseniz demo@ybsis.net adresi gibi özel mail adreslerine gelen mailler için anında destek talebi açarak yazılımda kaydeder. verilen cevapları otomatik olarak talete bulunan kişiye mail olarak gönderir.

Bu yazılım demo olup kişilere ait mail adresleri haftalık silinecektir.

Müşteri destek alanına giriş için : http://demo.ybsis.com.tr/scp
Kullanıcı adı:demo.temsilci
Şifre: demo123